انجمن مشاوره ایران، یک انجمن علمی، تخصصی، پژوهشی و غیر انتفاعی است که در سال 1375 توسط 11 نفر از اساتید مشاوره کشور تشکیل و در تاریخ 22/8/1375 به تصویب کمیسیون انجمن های علمی کشور رسید و به شماره 8842/32 در اداره ثبت کشور به ثبت رسید.

اسامی اعضای هیات موسس انجمن به قرار زیر است:

دکتر سید احمد احمدی، دکتر احمد اعتمادی،‌ دکتر بهروز بیرشک، دکتر باقر ثنایی ذاکر، دکتر سیمین حسینیان، دکتر طیبه زندی پور، دکتر عبدالله شفیع آبادی، دکتر یوسفعلی عطاری، دکتر غلامرضا ناصری، دکتر شکوه نوابی نژاد، دکتر رحمت الله نورانی پور.

طی 8 دوره روسای انجمن به ترتیب ، دکتر رحمت الله نورانی پور،دکتر سید احمد احمدی ، دکتر باقر ثتای ذاکر،دکتر شکوه نوابی نژاد بودند.

انجمن مشاوره ایران در خدمت تعالی حرفه ی مشاوره و منادی ارتقاء مشاوره و راهنمایی در ایران است، برای حصول به این مهم, به دنبال اولویت های زیر است:

  1. بالا بردن استانداردهای مشاوره و راهنمایی در تمام سطوح آن 
  2. عرضه خدمات مشاوره و راهنمایی در مراکز گوناگون مشاوره کشور
  3. ارتقاء کیفیت برنامه های آموزشی موسسات تربیت مشاور
  4. انجام تحقیقات و پژوهش های مرتبط با حرفه ی مشاوره
  5. شناسایی و مرتفع کردن نیازهای گوناگون جامعه مشاوران و مراجعان مشاوره
عضویت
تمامی مراحل عضویت، پرداخت حق عضویت و دریافت کارت عضویت، بصورت کاملا الکترونیکی و از طریق فرم زیر و پنل کاربری انجام می شود

درصورت عدم تطابق شرایط عضویت با متقاضی و تکمیل فرم عضویت و پرداخت مبلغ، انجمن مشاوره ایران مسئولیتی درخصوص تائید درخواست و عودت وجه پرداختی ندارد. لذا خواهشمند است شرایط ثبت نام را به دقت مطالعه فرمائید و در نظر داشته باشید که عضویت تنها برای فارغ التحصیلان رشته های مشاوره، روان شناسی و علوم تربیتی مقدور هست.

توجه:   لطفا برای انتخاب نوع عضویت حتما به راهنمای زیر دقت کنید و گزینه مناسب را انتخاب نمائید(برای کسب اطلاعات بیشتر اساسنامه انجمن را مطالعه فرمائید):

  • عضو افتخاری: شخصیت های ایرانی و خارجی که مقام علمی آنان در زمینه‌های مشاوره حائز اهمیت باشد، یا در پیشبرد اهداف انجمن کمک ­های مؤثر و ارزنده‌ای نموده‌ باشند.
  • عضو پیوسته: افرادی که حداقل دارای درجه کارشناسی ارشد در رشته های مشاوره و تمام گرایش های آن، روانشناسی و تمام گرایش های آن و علوم تربیتی هستند.
  • عضو موسساتی: کلیه سازمان ها و اشخاص حقوقی دولتی یا خصوصی که در زمینه‌های علمی و پژوهشی و اجرایی مرتبط، فعالیت دارند.
  • عضو دانشجویی: کلیه دانشجویانی که در مقطع کارشناسی رشته‌های مشاوره  و روانشناسی و تمام گرایش های انها به تحصیل اشتغال دارند.
  • عضو وابسته: اشخاصی که دارای درجه کارشناسی در یکی از رشته‌های بند ۱- ۶ اساسنامه باشند و دانشجوی مقطع  کارشناسی ارشد و یا بالاتر و یا فارغ التحصیل بالاتر از کارشناسی در رشته های مطالعات زنان، مددکاری اجتماعی و اشخاصی که دارای درجه کارشناسی هستند و مدت ۳ سال به نحوی در یکی از رشته‌های مذکور در بند ۱-۶ اساسنامه شاغل هستند.

توجه:  جهت پرداخت حق عضویت، پس از ثبت نام با مراجعه به صفحه شخصی و دریافت صورت حساب، اقدام نمائید.
توجه:  قابل ذکر است بعد از انجام تمام مراحل ثبت نام و پرداخت حق عضویت انجمن و گذشت 3 روز کاری با تایید مدارک شما توسط مسئول ذی ربط،
کارت عضویت به صورت سیستمی در پنل شخصی شما در همین سایت قرار می گیرد/ از شکیبایی شما سپاس گذاریم.

بعد از تکمیل فرم “عضویت خانه علوم تربیتی و روانشناسی” به صفحه لیست انجمن های روانشناسی، متصل خواهید شد و می توانید انجمن و یا انجمن های مورد نظر خود را انتخاب کنید. اگر قبلا فرم را پر کرده اید، نام خانوادگی خود را بنویسید و دکمه ارسال را بزنید …

با سپاس از همراهی شما

عضویت در خانه علوم تربیتی و روانشناسی مشهد

با عضویت می توانید: از امکانات سایت و تخفیف های 10% استفاده کنید از کارگاهها و محصولات جدید باخبر شوید با انجمنهای روانشاسی شوید و از طریق لینک عضو شوید
دانشجو یا فارغ التحصیل آخرین مقطعی هستید
شهر، خیابان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *